دکتر مجید کیهانی فردشماره نظام پزشکی ۷۹۱۰۳


دکتر کیهانی فرد متولد سال 1352 در شهر اصفهان هستند، ایشان در سال 1370 با رتبه 54 کنکور سراسری در دانشگاه اصفهان به عنوان دانشجوی پزشکی مشغول به تحصیل شدند، ایشان پس از سپری نمودن دوره عمومی در دانشگاه شهید چمران اهواز در دوره تخصصی مغز و اعصاب شروع به تحصیل نمودند و در همان سال با تحقیقات بسیار موثری بر روی بیماری ام اس توانستند موفقیتهای چشمگیری در زمینه کنترل علائم بیماری ام اس به دست آورند.

ایشان در سال ۱۳۹۲ از طرف نظام پزشکی استان اصفهان بهترین متخصص مغز و اعصاب اصفهان شناخته شده و در همان سال با احساس کمبود در رابطه با طیف بیماران سکته برای طی دوره فلوشیپ فوق تخصصی در رشته جراحی عروق به سوئیس رفتند و در آنجا با گذراندن دوره ای موفق به کشورشان بازگشتند تا همواره در کنار هم میهنان خوب ایرانی خدمت رسان باشند.

زندگی حرفه‌ای

تحقیقات دکترین تخصصی دکتر مجید کیهانی فرد در رابطه با ام اس و آزمایشات انجام گرفته بر روی بیماران، خوشبختانه درهای امیدواری بسیاری را در از بین بردن علائم این بیماری به همراه داشت. ضمن اینکه ایشان در حال حاضر با انجام جراحی های فوق تخصصی در زمینه استنت و نیز آنژیو پلاستی توانسته اند گام بسیار موثری را در زمینه پیشگیری از سکته و عوارض سخت و ناخوشایند آن برای بیماران بردارند.

ایشان در بیمارستانهای ابن سینا ، تریتا ، پیامبران و همچنین در مطب شخصیشان به مداوای بیماران مشغول می باشند.

تجربیات

دکتر کیهانی فرد در زمینه ام اس ، صرع ، سکته ، سردردهای عصبی ، دیسک و کمر درد ، دردهای موضعی زانو ، درمان تومورهای مغزی، درمان آنوریسم، سکته های مغزی و خوریزیهای هموراژیک و کلیه بیماریهای مرتبط با فیلد مغز و اعصاب مشغول به فعالیت می باشند و در هرکدام از این بیماریها تجربه های موفق و چشمگیری داشته است

دستاوردها و تجربیات

  • تحقیق و بررسی بر روی داروی اونکس در درمان علامتی بیماری های ام اس
  • درمان بیماری های مغزی و عروقی با کمک روشهای کمتر تهاجمی از سال 1393
  • دریافت سرتیفیکیت از دانشگاههای اروپایی در زمینه اینترونشن واسکولار

 



تخصص های دکتر مجید کیهانی فرد
متخصص مغز و اعصاب فلوشیپ تصویربرداری مداخله ای اعصاب (اینترونشنال نورورادیولوژی)
مراکزی که ایشان در آن مشغول طبابت است.
مطب دکتر مجید کیهانی فرد |